Wednesday, March 28, 2007

Introduktion

Yo niggas! Den här bloggen kommer, helt opretantiöst, att innehålla alla mina kortrecensioner av diverse skräpfilm jag sett, postade på olika nördforum från och med förra året fram till dagsläget. Det är inte det att jag tycker dom är så jävla briljanta (även om jag är rätt nöjd med vissa) att jag bara måste dela med mig till allmänheten utan det är framförallt ett projekt för min egen skull, för att komma ihåg vad jag tyckte om filmer, hålla koll på vad jag sett, se hur min smak förändrats etc. Lite som en extremt nördig filmdagbok kan man säga. Förhoppningsvis är det kanske kul för någon annan arm sate att ta del av också. Ps! Jag ser faktiskt en hel del "bra" film också, men sånt är inte lika kul att skriva om så här blir det mest framtidsaction från 80-talet, dryga Hajen-ripp offs, italiensk skräckporr och mustiga muskelmannaäventyr i den grekiska mytologins bakgårdar.

Enjoy!
/Lars










No comments: